Bine ati venit!

Ghid de consultatie

CREAREA UNUI CONT PERSONAL PE PLATFORMA eMedical Centrul Provita

   Daca doriti sa va creati un cont personal, intrati pe CONTUL MEU (in partea de sus, in coltul din drepata a paginii) si completati campurile cu datele dumneavoastra in partea stanga a paginii CLIENT NOU. Acceptati Termenii si Conditiile si Politica de Confidentialitate, dupa ce le cititi. Programarea se poate face doar in urma inregistrarii pe platforma.

   Veti primi pe email indicatiile pentru activarea contului pe care va rugam sa le urmati pentru a confirma contul.

 

Logarea in contul personal

   Introduceti userul si parola setate in urma activarii contului

 

Solicitarea unui serviciu online

   > Accesati din bara de sus “DOCTOR ONLINE”;

   > Alegeti medicul la care doriti sa faceti o programare;

   > Asigurati-va ca este disponibil in ziua si intervalul de timp cand doriti sa faceti o programre;

   > Dati click pe rezerva programare;

   > Alegeti tipul de consultatie pe care il doriti: varianta consultatiei de tip video-audio

   > Dupa ce ati ales data si ora, apasati butonul “confirm”, pentru inregistrarea programarii dumneavostra;

   > Platiti serviciul cu cardul, online*;

   > In urma efectuarii platii online se va bloca rezervarea;

   > Aveti obligatia de a introduce motivul pentru care doriti programarea.

   *Datele necesare platii online nu sunt stocate de platforma, ci doar de entitatea bancara in scopul de a realiza tranzactia ceruta de utilizator.

 

CUM SE DESFASOARA O DISCUTIE, PRIN PLATFORMA eMedical Centrul Provita

Ordinea programarilor

   Ordinea de efectuare a programarilor de consultatie este una automatizata, in ordinea trimiterii solicitarilor de consultatie, primul pacient care trimite o cerere valida va fi primul consultat.

   > Vor fi vizibile locurile libere, in timp real.

   > Se alege dintre optiunile afisate tipul de consultatie pe care il doriti

   > Se alege data si ora dorite din calendarul afisat

 

Inceputul sedintei

   Programarea se va desfasura sub forma unui apel video

   Daca pasii de mai sus sunt respectati, la data si ora programarii, medicul dumneavostra va va trimite o invitatie pentru a incepe* consultatia online.

   Medicul poate anunta printr-un mesaj pacientul daca mai intarzie cateva minute inceperea consultatiei sau daca are posibilitatea de a incepe mai repede, mesaj la care trebuie sa obtina si aprobarea pacientului. Aceste mesaje sunt vizibile in zona de notificari a pacientului.

   In partea din dreapta jos a ecranului este un pop-up verde in care sunt specificate detalii despre consultatie si timpul ramas pana la intrarea live cu medicul.

   *Pentru ca medicul sa poata contacta/apela pacientul, este necesara logarea pe platforma.

 

Incarcarea si transferul documentelor

   Platforma DataKlas eMedical permite incarcarea documentelor medicale necesare unui evaluari corecte din partea medicului.

   Fisierele pe care le trimiteti trebuie sa aiba una din urmatoarele extensii: .pdf, .doc, .docx, .jpg, .jpeg, .png, .txt.

   Din pricina securitatii este necesar ca un document sa nu aiba mai mult de 3 MB.

   Pentru a facilita comunicarea cu medicul si pentru a ne organiza cat mai bine timpul pe care il avem la dispozitie alocat consultatiei, este important sa aveti pregatite documentele pe dispozitivul de pe care veti comunica cu medicul sau puteti utiliza sectiunea "documentele mele" din meniul existent in contul meu, unde puteti incarca documente medicale pe care medicul sa le poata evalua inainte sau in timpul unei consultatii.

   Documentele se vor putea incarca in timpul discutiei cu medicul sau dupa ce ati facut o programare, va rugam sa folositi www.wetransfer.com unde veit incarca documentele medicale necesare (imagini Radiografii/RMN/CT, EMG si poze/scan-uri dupa documentele/scrisorile medicale/interpretari) cu trimitere catre propria adresa de email. Linkul de transfer obtinut va rugam sa il trimiteti medicului pentru care ati facut programarea folosind optiunea "trimite mesaj" din profilul acestuia (copy/paste link catre doctor)

 

Finalul consultatiei

   In urma discutiei cu pacientul si a evaluarii documentelor medicale, medicul il va informa pe acesta care sunt recomadarile sale.

   Pacientul va putea accesa recomandarea scrisa, si alte documente de la medic din contul creat pe platforma. In cont se mai pot gasi datele personale, istoricul consultatiilor si chestionare de specialitate, care sunt importante si recomandam sa fie completate inainte de inceperea consultatiei.

 

Plata consultatiei

   Plata pentru consultatie se face online, inainte de consultatia propiu-zisa

   Costurile consultatiei difera in functie de medicul pe care vi-l alegeti si de tipul de consultatie al specialistului. Costurile sunt afisate in momentul in care vizualizati profilul doctorului.

   Plata finalizata se va vedea pe platforma, factura pentru serviciul prestatat se va primi, pe email in curs de 3 zile lucratoare, doar la cerere.

 

   Datele necesare platii online nu sunt stocate de platforma, ci doar de entitatea bancara in scopul de a realiza tranzactia ceruta de utilizator.

 

CONDITIILE TEHNICE PENTRU REALIZAREA CONSULTATIEI

   > Utilizatorul trebuie sa detina un dispozitiv cu o camera functionala (telefon, laptop, desktop sau tableta) pe care sa o activeze cand incepe consultatia

   > Utilizatorul trebuie sa aiba acces la Internet

   > In momentul in care va incepe consultatia, este important sa dati ok/accept pentru a permite platformei sa foloseasca microfonul si camera dispozitivului de pe care veti comunica cu medicul

   > Este important sa aveti pregatite documentele si pozele pe dispozitivul de pe care doriti sa comunicati cu medicul, pentru a le incarca in timpul discutiei.

   > Este compatibil orice dispozitiv de tip laptop sau desktop cu conexiune la internet, pe care sa existe un browser (Microsoft Edge, Google Chrome minim versiunea 80.0.0.0, Safari minim versiunea 11, Mozilla Firefox minim versiunea 70.0.2), orice dispozitiv de tip tableta sau smartphone care sa aiba unul din urmatoarele sisteme de operare:

   > iOS –minim versiunea 11 cu browser Safari updated

   > Android OS – minim versiunea 8 cu browser Chrome updated

   Important: dispozitivele mobile este indicat sa aiba minim 50% bateria incarcata.

   Important: Aplicatia web eMedical centrul Provita nu functioneaza pe browser-ul Internet Explorer (indiferent de versiune)

 

Contul meu

   In sectiunea Contul meu, veti gasi datele personale, istoricul consultatiilor(chat), documente medicale, fisiere, chestionarele de specialitate, notificari, recenziile oferite.

 

Intreruperea consultatiei

   In situatia in care, din motive tehnice, consultatia este intrerupta, medicul va va reinitia invitatia si veti relua procesul de la inceputul consultatiei.

 

Chestionare Consultatie

   La finalizarea consultatiei, pacientul primeste optiunea de a seta feedback legat de consultatie sub forma de notare pe 3 considerente diferite. In plus, se poate completa si un camp text cu feedback-ul dorit.

   Feedback-ul mai poate fi completat si din istoricul consultatiilor, din meniul pacientului, zona “Consultatii” prin selectarea consultatiei din tabel si apasarea butonului, “adauga o recenzie” din partea dreapta, deasupra tabelului.

   Dupa inregistrare feedback, acesta nu va fi vizibil decat in momentul in care administratorul il aproba.

   Feedback-ul aprobat va fi vizibil in meniul pacientului in zona “Recenziile mele” si in meniul medicului in zona “Recenzii”.

 

Recomandarea medicilor specialisti

   Inainte de a face fotografiile necesare evaluarii, va rugam sa va demachiati si sa va strangeti parul, daca leziunile sunt la nivelul fetei.

   Completati corect informatiile necesare evaluarii, pentru a va putea remite un buletin de consult online si recomandari scrise.

   Evaluarea ar trebui sa aiba loc intr-o camera linistita si bine luminata.

   In situatia in care nu se poate stabili un diagnostic sau este necesara dermatoscopia, biopsia sau alte analize, veti fi invitat in clinica unde veti fi taxat doar pentru procedura/ procedurile care se vor efectua.

   Datele dumneavoastra sunt protejate si va rugam inainte de consult sa ne bifati consimtamantul conform regulamentului GDPR.

   Daca intarziati la intalnirea noastra online 10 minute veti fi deconectat automat.

   Daca doriti reprogramarea consultatiei va rugam sa faceti acest lucru cu 24 de ore inainte, altfel timpul orar afectat consultatiei dumneavoastra va fi taxat.

 

Reclamatii, sugestii, sesizari si informatii : emedical@centrul-provita.ro