Bine ati venit!

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Platforma eMEDICAL („Platforma”) este o solutie care poate fi accesata atat on-line de pe desktop, cat si de pe telefoane mobile, care pune la dispozitia dvs. („Beneficiarul”) o baza de date a medicilor care lucreaza in Centrul Provita pentru a va ajuta sa gasiti medicul care sa raspunda nevoilor dumneavoastra medicale si pentru a efectua o programare in vederea obtinerii unei opinii din partea asectuia asupra seriozitatii potentialelor afectiuni in vederea triajului catre urgenta, daca este necesar. De asemenea pentru a obtine o eventuala monitorizare a unor afectiuni deja in tratament.

Prezentele Termeni si Conditii reprezinta prevederile in baza carora Beneficiarul poate solicita prin intermediul Aplicatiei prestarea Serviciului (definit mai jos) de catre Prestator (definit mai jos).

1. DEFINITII

"Platforma" - Aplicatie web accesibila prin browser de pe desktop si/sau telefoane mobile constand intr-un software care poate fi accesat atat in sistem iOS, cat si Android, care pune la dispozitia dumneavoastra, in calitate de Beneficiar, o baza de date a medicilor care lucreaza in Centrul Provita, pentru facilitarea gasirii medicului pentru nevoile medicale si pentru efectuarea unei programari in vederea obtinerii unei opinii medicale din partea  acestuia, in functie de disponibilitatea existenta la acel moment.

Referirile la Platforma in prezentul Contract includ si Platforma on-line, astfel cum aceasta este definita mai jos.

„Contract” - Contractul incheiat intre Beneficiar si Prestator, conform prezentelor Termene si Conditii, in vederea efectuarii unei programari pentru OPINIE MEDICALA ON-LINE.

„Date cu caracter personal” - Orice informatie in legatura cu Beneficiarul care permite identificarea sa in mod direct sau indirect, cum ar fi nume, prenume, numar de telefon, e-mail, geolocatie si care sunt furnizate de Beneficiar prin Platforma on-line/Aplicatie in scopul efectuarii programarii pentru obtinerea opiniei unui medic.

Pentru detalii suplimentare va rugam consultati sectiunile Politica de cookies si Politica de confidentialitate si GDPR de pe site-ul www.centrul-provita.ro.

„Platforma on-line” - totalitatea functionalitatilor disponibile in platforma web aflata la adresa https://emedical.centrul-provita.ro/

„Prestator” – Centrul Provita, (gasita si sub numele CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA SRL), persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str.  Str. Comana 3A, inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr J40/5835/2011 avand CUI 28472640, Cod CAEN 8622, Specialitati: ALERGOLOGIE, ANESTEZIE SI TERAPIE INTENSIVA, CARDIOLOGIE, CHIRURGIA OBEZITATII, CHIRURGIE GENERALA, CHIRURGIE PLASTICA, CHIRURGIE TORACICA, CHIRURGIE VASCULARA, DERMATO-VENEROLOGIE, DIABET ZAHARAT, NUTRITIE SI BOLI METABOLICE, ENDOCRINOLOGIE, FLEBOLOGIE, GASTROENTEROLOGIE, HEMATOLOGIE, LOGOPEDIE, MEDICINA INTERNA, NEUROCHIRURGIE, NEUROLOGIE, OBSTETRICA-GINECOLOGIE, OFTALMOLOGIE, ONCOLOGIE, ORL, ORTOPEDIE, PEDIATRIE, PNEUMOLOGIE, PSIHIATRIE, PSIHOLOGIE, RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOLOGIE / KINETOTERAPIE, REUMATOLOGIE, TERAPIA DURERII, UROLOGIE

De asemenea orice persoana aflata in relatie contractuala cu Centrul Provita ce a primit dreptul de a crea pe platforma un cont de medic reprezinta Prestatorul.

“Beneficiarul” este orice persoana care a solicitat serviciile si este de acord cu termenii si conditiile de utilizare a platformei eMedical

"Serviciu": oferirea posibilitatii Beneficiarilor de a efectua programari pentru OPINIE MEDICALA ON-LINE, in timp real prin intermediul unui site web („Platforma on-line”), la medici din cadrul Centrul ProVita 

 

2. INCHEIEREA CONTRACTULUI

2.1. Inregistrarea si folosirea Platformei on-line/Aplicatiei/Serviciilor constituie consimtamantul expres si neechivoc al Beneficiarului cu privire la incheierea Contractului care include prezentele Termene si Conditii si Politica de confidentialitate.

2.2. Contractul dintre Prestator si Beneficiar pentru prestarea serviciilor se incheie numai daca sunt indeplinite conditiile, respectiv urmati toti pasii enumerati mai jos:

a)    Varsta Beneficiarului este de minim 18 ani;

b)    Beneficiarul acceseaza site-ul web https://emedical.centrul-provita.ro/

c)    Beneficiarul citeste cu atentie prezentele Termeni si Conditii si Politica de confidentialitate anexata si isi exprima consimtamantul cu privire la acestea bifand casuta „Sunt de acord cu Termenii si conditiile si cu Politica de confidentialitate”;

d)    Beneficiarul isi creeaza un cont prin completarea si transmiterea informatiilor reale despre sine, mentionate in formularul de aplicare de pe Platforma on-line.

e)    Beneficiarul acceseaza pentru prima oara contul sau folosind numele de Beneficiar si parola, care nu vor fi facute cunoscute niciunei persoane.

In cazul in care numele de Beneficiar si parola au fost furate sau compromise, va rugam sa ne notificati imediat prin transmiterea unui e-mail la adresa emedical@centrul-provita.ro

2.3. Contractul va fi considerat ca fiind incheiat in momentul in care Beneficiarul bifeaza casuta „Sunt de acord cu Termenii si conditiile si cu Politica de confidentialitate” si finalizeaza prima programare.

3. SERVICIILE OFERITE
Platforma ofera doua servicii:

3.1. Opinie medicala / evaluare medicala on-line medic specialist/primar, psihoterapeut

3.2. Monitorizare si evaluare tratamente post-interventii, post-consultatii (control)

 

4. PRETUL SI PLATA ONLINE A SERVICIULUI

4.1. Pretul serviciului Preturile serviciilor care fac obiectul prezentului contract sunt cele mentionate pe site-ul https://emedical.centrul-provita.ro/

Prestatorul poate sa modifice in orice moment pretul serviciilor afisate pe site fara nico notificare prealabila.

4.2. Plata online a serviciului

Anumite sau toate serviciile disponibile pe platforma eMedical vor permite achitarea in avans a serviciului, prin plata online cu cardul. Serviciile respective vor avea marcat distinctiv aceasta optiune la metodele de plata acceptate. Exista posibilitatea ca la pretul serviciilor achitate in avans, sa se acorde o reducere procentuala.

4.3. Prestarea serviciilor achitate cu plata cu cardul

Serviciile achitate prin plata online cu cardul, in avans sau nu, pe platforma eMedical vor fi efectuate de catre Prestator doar prin intermediul platformei iar valoarea va acoperi doar serviciul pentru care s-a facut programarea. Orice alte servicii ulterioare efectuate la cabinet/clinica vor fi achitate suplimentar, de catre Beneficiar, in momentul accesarii acestor servicii, la receptia clinicii/cabinetului.
Prestatorul va folosi personal medical specializat in vederea executarii serviciilor de opinie medicala ce fac obiectul acestui contract.

 

4.4. Operatorul de platiPlata online cu cardul pe platforma eMedical se realizeaza prin operatorul de plati: NETOPIA MobilPay, doar cu cardurile Visa/Mastercard ce permit plati online (au cod CVC, CVC2), utilizand metoda 3DSecure. eMedical redirectioneaza Beneficiarul catre portalul de plata online al NETOPIA MobilPay, si nu inregistreaza sau stocheaza nici o informatie despre cardul bancar utilizat pentru efectuarea platii.

4.5. Dreptul la retragereBeneficiarul are dreptul sa anuleze programarea efectuata si sa isi recupereze suma achitata prin plata online respectand simultan urmatoarele termene:

Anularea poate fi efectuata cel tarziu cu 24 de ore inainte de data si ora programata pentru efectuarea serviciului;

Beneficiarul poate anula programarea utilizand optiunea de anulare din sectiunea "contul meu-> programarile mele" de pe platforma eMedical sau contactand echipa eMedical prin mijloacele de comunicare puse la dispozitie pe pagina noastra de contact. In cazul anularii de pe platforma, suma achitata se va returna sub forma de credite in contul Beneficiarului. Creditele vor putea fi utilizate la o programare viitoare. Suma achitata va fi returnata doar daca sunt respectate termenele de anulare, asa cum sunt ele precizate la punctul 4.5.

In plus, Beneficiarul poate solicita returnarea sumelor achitate (si transformate automat sub forma de credite), in conditiile anularii in termenul maxim permis. Aceasta solicitare poate fi facuta in scris sau telefonic la datele de contact disponibile pe pagina. Beneficiarul va trebui sa comunice un cont bancar in care doreste returnarea sumelor achitate in avans. eMedical va transfera sumele achitate in avans in acest caz, in termen de 30 de zile de la inregistrarea solicitarii. Singura varianta de returnare posibila in acest caz este cea de tranfer bancar.

In cazul in care Beneficiarul nu anuleaza programarea in termenele de mai sus, si nu se prezinta la efectuarea serviciului, sumele platite in avans nu vor putea fi recuperate.

In cazul in care Beneficiarul s-a prezentat conform programarii pe platforma si serviciul nu a putut fi efectuat din orice motiv invocat de furnizorul de servicii medicale (platforma online), Beneficiarul are dreptul sa solicite restituirea sumelor achitate (email cu explicarea situatiei la emedical@centrul-provita.ro in cazul in care nu se realizeaza, de comun acord cu furnizorul de servicii medicale, o reprogramare.

 

5. PRESTAREA SERVICIULUI

5.1. Prestatorul se obliga sa ofere Serviciul Beneficiarului in timp real, prin intermediul Platformei on-line.

5.2. Serviciul va fi furnizat in format electronic, prin afisarea confirmarii programarii la medicul dorit, pe ecranul dispozitivului pe care ruleaza site-ul.

5.3. Beneficiarul intelege si este de acord cu faptul ca toate Drepturile de Proprietate Intelectuala privind Platforma on-line apartin Prestatorului, Beneficiarul nefiind indreptatit la niciun drept de proprietate intelectuala prin prezentul Contract, ci doar la un drept de utilizare neexclusiv, pe durata Contractului, in scopul exclusiv al accesarii, identificarii si efectuarii de programari la consultatii medicale.

5.4 Beneficiarul este obligat sa foloseasca doar in scop personal serviciile care fac obiectul acestui contract si sa nu transmita folosinta serviciului/sfaturile/opiniile primite catre terti. De asemenea este obligat sa foloseasca principiul “o singura programare – un singur beneficiar”.

5.5. Beneficiarul declara ca este de acord si va respecta intocmai opiniile si indrumarile primite de la Prestator.

5.6 Beneficiarul este de acord sa se prezinte de urgenta la cabinet / centrul medical sau un serviciu de primiri urgente atunci cand Prestatorul ii semnaleaza ca exista semne ale unei urgente medicale.

6. LIMITAREA RASPUNDERII SI GARANTIA SERVICIILOR

6.1. Prestatorul nu garanteaza expres sau implicit calificarile profesionale si experienta medicilor inscrisi in baza de date, calitatea serviciilor medicale, pretul acestora. Va recomandam sa efectuati propria evaluare a medicilor si serviciilor medicale inainte de plasarea unei comenzi de programare a consultatiei medicale.

6.2. Beneficiarul este singurul responsabil pentru alegerea facuta in ceea ce priveste medicul, la care a efectuat programarea.

6.3. In niciun caz Prestatorul nu sustine in niciun fel si nici nu recomanda in mod special vreun medic inscris de catre CMI/Clinici/Policlinici/Spitale in baza de date a platformei si accesibil prin intermediul acesteia.

6.4. Continutul care este obtinut sau primit de catre Beneficiar de la Prestatorul si angajatii, contractorii, partenerii, sponsorii sai va fi folosit numai in scop informational si de programare la ulterioare consultatii medicale institutii specializate.

6.5. Prestatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea platformei in vederea efectuarii unei programari medicale de urgenta. In cazul in care aveti nevoie de ingrijiri medicale de urgenta, va recomandam sa apelati la 112. Utilizarea Serviciului in acest caz va antrena numai riscul Beneficiarului.

6.6. Prestatorul nu are prin intermediul platformei control asupra si nu poate garanta disponibilitatea vreunui anumit medic din Dermastyle (Centrul Dr Leventer) intr-o anumita zi sau ora. De asemenea, rezultatul interactiunii cu medicul prin itermediul platformei este acela de consiliere si oferirea unei opinii medicale. Prin intermediul exclusiv al platformei, utilizatorul nu poate primi un raport medical sau un diagnostic clinic sau de certitudine si nici o reteta.

6.7. Beneficiarul intelege faptul ca Prestatorul nu are control si nici obligatia de a actiona cu privire la:

a)    Beneficiarii care au acces la Platforma on-line si/sau la Servicii;

b)    continutul care este accesat de catre Beneficiar prin intermediul Platformei on-line, Serviciilor;

c)    efectul continutului asupra Beneficiarului accesat prin intermediul Platformei on-line, Serviciilor;

d)    interpretarea sau utilizarea de catre Beneficiar a continutului Platformei on-line, Serviciilor;

e)    actiunile pe care le ia Beneficiarul ca urmare a accesarii continutului de pe Platforma on-line sau Servicii;

f)     continutul sau acuratetea, conformitatea cu dreptul de autor, legalitatea sau decenta; materialelor/informatiilor care se regasesc pe link-urile care trimit catre alte site-uri din Platforma on-line;

6.8. Prestatorul pune la dispozitie Platforma on-line si Serviciile „CA ATARE”, „CU TOATE VICIILE” si „ASTFEL CUM ACESTEA SUNT DISPONIBILE”. Nu garantam expres sau implicit serviciile. IN LIMITA MAXIMA PREVAZUTA DE LEGE, PRESTATORUL NU GARANTEAZA EXPRES SAU IMPLICIT PLATFORMA ON-LINE SAU SERVICIILE. NEGAM DE ASEMENEA ORICE GARANTIE, INCLUSIV ORICE GARANTII DE COMERCIALIZARE, CALITATE SATISFACATOARE, PRECIZIE PENTRU UN SCOP SAU NEVOIE SPECIALA. NU GARANTAM CA REZULTATUL CARE POATE FI OBTINUT DIN UTILIZAREA SERVICIILOR VA FI EFECTIV, SIGUR SAU PRECIS SAU CA VA INTRUNI CERINTELE DUMNEAVOASTRA.

6.9. Beneficiarul intelege faptul ca furnizarea Serviciilor poate fi modificata/incetata si intelege ca Prestatorul nu este raspunzator pentru aceasta.

6.10. Prestatorul nu isi asuma raspunderea pentru intreruperi ale functionarii Platformei on-line in vederea realizarii imbunatatirilor, mentinerii la o stare optima de functionare, lipsa functionarii internetului sau a altor situatii in care Platforma on-line nu poate fi accesata din cauza erorilor tehnice ce nu sunt sub controlul Prestatorului.

In cazul in care sesiunea de video-evaluare nu s-a putut desfasura din motive tehnice, si costul sesiunii a fost achitat de catre pacient, Prestatorul va face tot posibilul sa reprogrameze sesiunea de video-evaluare, insa nu poate oferi garantii asupra acestui lucru, sau al datei si orei urmatorului slot disponibil. In cazuri exceptionale, daca Beneficiarul nu are capabilitatile tehnice pentru a participa la serviciu, intelege si este de accord ca serviciul sa se poate desfasura doar telefonic.

6.11. Prestatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio dauna indirecta, speciala, incidentala care rezulta din utilizarea, sau incapacitatea de a utiliza Platforma on-line.

 

7. DURATA SI INCETAREA CONTRACTULUI

7.1. Contractul se considera incheiat pentru o perioada nedeterminata.

7.2. Beneficiarul poate inceta folosirea Platformei on-line in orice moment.

7.3. Prestatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau inceta imediat Serviciile catre un Beneficiar in orice moment si fara notificare:

a) in cazul in care constata sau are suspiciuni serioase cu privire la faptul ca acesta nu respecta prevederile prezentelor Termeni si Conditii sau ale altor politici publicate pe Platforma on-line;

b) in cazul nefolosirii contului pe o perioada indelungata (peste 1 an de zile de inactivitate totala).

c) In cazul in care nu se prezinta si nici nu anuleaza trei programari consecutive efectuate

d) Beneficiar utilizeaza/incearca sa utilizeze platforma eMedical in scopul comiterii de acte sau fapte de natura penala, contraventionala sau care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri sau care sunt de natura sa produca prejudicii Prestatorului sau unor terti.

 

7.4. Beneficiarul intelege ca dupa incetarea Contractului sa nu incerce sa foloseasca Platforma on-line.

7.5. In toate aceste cazuri, Contractul va inceta, insa prevederile sectiunilor 5, 8, 9 vor ramane aplicabile.

 

8. DECLARATIE PRIVIND DATELE CU CARACTER PERSONAL

In conformitate cu prevederile Regulamentului EU 679/2016 ("Regulamentul GDPR), Prestatorul va colecta datele cu caracter personal ale Beneficiarului, numai in scopul efectuarii programarii medicale viitoare (in Centrul Dr Leventer) si a prestarii serviciilor mentionate.

In baza acestui Contract, Prestatorul va prelucra datele cu caracter personal ale Beneficiarului, in calitate de persoana imputernicita) din Regulamentului EU 679/2016, avand calitatea de operator conform art. 3 lit. e) din aceeasi Lege. Prestatorul se obliga sa respecte urmatoarele obligatii:

a) Prestatorul va actiona intocmai pentru realizarea scopului legat de desfasurarea Serviciului;

b) Prestatorul va aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

Prin accesarea Platformei on-line, completarea corespunzatoare si transmiterea formularului disponibil in cadrul Platformei on-line, Beneficiarul confirma si este de acord, in mod expres si neechivoc, ca Prestatorul sa prelucreze datele sale cu caracter personal pentru realizarea scopului de mai sus.

Prestatorul va prelucra datele cu caracter personal ale Beneficiarului pe intreaga perioada de timp necesara atingerii scopului de mai sus si chiar ulterior, in conformitate cu legislatia aplicabila.

In conformitate cu prevederile Regulamentului EU 679/2016, Beneficiarul are, in calitate de persoana vizata, urmatoarele drepturi:

  1. dreptul de a obtine de la Prestator, la cerere si in mod gratuit, dupa caz, confirmarea ca datele sale cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de Prestator, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma Regulamentului EU 679/2016, in special a datelor incomplete sau inexacte, transformarea acestora in date anonime, precum si notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform celor de mai sus;
  1.      dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care il vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare; in caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza;
  1. dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care il vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele Prestatorului sau al unui tert sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop;
  2. dreptul de a cere si de a obtine retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii Beneficiarului, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte sau reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care il afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date astfel cum a fost descrisa anterior;
  3. dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si/sau justitiei pentru apararea drepturilor garantate de Regulamentului EU 679/2016.

Pentru exercitarea acestor drepturi, Beneficiarul se poate adresa Prestatorului prin email la: emedical@centrul-provita.ro. Refuzul de a furniza datele cu caracter personal necesare pentru realizarea scopului mentionat mai sus, precum si solicitarea ulterioara de stergere a datelor personale ale Beneficiarului implica stergerea din sistem a contului Beneficiarului si imposibilitatea de a primi Serviciul, prin intermediul Platformei online pusa la dispozitie.

Daca unele dintre datele Beneficiarului sunt incorecte, acesta este rugat sa contacteze Prestatorul cat mai curand posibil.

Politica de confidentialitate si GDPR se poate consulta in detaliu si pe site-ul Prestatorului la adresa www.centrul-provita.ro.

 

9. DREPT APLICABIL SI INSTANTA COMPETENTA

Utilizarea Platformei on-line, inregistrarea Comenzilor in vederea programarilor la consultatii si incheierea Contractului sunt guvernate si interpretate in conformitate cu dreptul roman.

Se va incerca rezolvarea oricarei dispute in legatura cu utilizarea Platformei on-line si/sau Contractul mai intai pe cale amiabila. In cazul in care partile nu ajung la un acord cu privire la disputa, aceasta va fi definitiv solutionata de instanta romana competenta.

Consumatorii nu pot renunta la drepturile lor conferite de lege. Orice clauze contractuale care inlatura sau limiteaza drepturile conferite de lege consumatorilor nu vor produce efecte cu privire la acestia.

 

10. TERMENI SI CONDITII PENTRU UTILIZAREA SERVICIULUI DE VIDEO-EVALUARE (TELEMEDICINA)

10.1. Video-evaluarile disponibile prin platforma eMedical reprezinta servicii de Telemedicina si se desfasoara direct intre Prestator si Beneficiar.

Comunicarea video, audio si text, se desfasoara strict prin intermediul website-ului, la adrese de internet generate unic pentru fiecare sesiune, comunicate medicului si pacientului in prealabil, si este criptata in ambele directii.

Comunicarea video si audio nu este inregistrata sau stocata in nici un fel de catre eMedical.

Este interzisa inregistrarea prin orice alte mijloace tehnice de catre oricare din participanti (Prestator/Beneficiar) a sesiunii video sau audio, deoarece incalca drepturile legale ale partii care este inregistrata fara a avea cunostinta despre acest lucru, si fara a-si da accordul pentru a fi inregistrata.

Atat Prestatorul cat si Beneficiarul trebuie sa detina un cont pe platforma EMedical pentru a putea accesa pagina de video-evaluare, si este necesara autentificare cu nume de Beneficiar si parola pentru a asigura securitatea.


10.2. Acest serviciu nu inlocuieste consultul medical de specialitate din cabinet. Specialitatile disponibile prin aceasta platforma de video-evaluare sunt limitate la cele care pot permite Prestatorului sa efectueaze o evaluare doar pe baza informatiilor digitale la care poate avea acces prin acest canal de comunicare limitat, si exista limitari in prinvinta posibilitatilor de a oferi un diagnostic Beneficiarului.

Beneficiarul este responsabil sa ofere informatii cat mai complete si corecte asupra starii sale de sanatate, tratament, rezultate anterioare, alte afectiuni sau istoric medical, si intelege ca evaluarea si recomandarile primite din partea Prestatorului prin platforma de video-evaluare se vor baza strict pe informatiile primite de la Beneficiar, neavand posibilitatea unui consult fizic, sau accesul la un istoric medical complet al pacientului (altul decat cel pe care pacientul este dispus sa il comunice medicului in cadrul sesiunii).

Prestatorul isi declina orice responsabilitate daca Beneficiarul nu respecta recomandarile primite, sau daca informatiile primite de la Benficiar au avut omisiuni sau au fost false.

Serviciile de video-evaluare vor fi utilizate doar pentru afectiuni care nu reprezinta o urgenta medicala. Pentru situatiile in care afectiunea este o urgenta medicala, pacientul poate apela serviciile de urgenta la numarul 112.

Inaintea sesiunii de video-evaluare, si in timpul ei, Beneficiarul poate trimite catre Prestator informatii despre istoricul medical, inclusiv sa ataseze fisiere care sa prezinte rapoarte medicale sau rezultate ale unor analize efectuate anterior.

In timpul, sau dupa sesiunea de video-evaluare, Prestatorul va putea sa completeze un raport de evaluare, care va contine si recomandarile sale pentru Beneficiar. Acestea pot contine, in functie de decizia Prestatorului, si recomandari de tratament cu medicamente, insa limitat la medicamentele din categoria OTC. Recomandarile nu reprezinta o reteta, si nu pot contine medicamente care se elibereaza doar pe baza de reteta.

Raportul de evaluare va putea fi accesat de Beneficiar, din sectiunea “contul meu” de pe platforma eMedical, si va fi disponibil pentru descarcare pe toata durata existentei unui cont activ.

Tot in timpul sesiunii de video-evaluare, sau in raportul comunicat Beneficiarului, poate exista si recomandarea de a efectua si alte servicii medicale sau investigatii (in locatii fizice ale clinicii, sau la laboratoare de analize sau imagistica) precum si recomandari de a efectua alte video-evaluari, pentru o alta specialitate sau pentru un control de evaluare a rezultatelor recomandarilor primite.

Platforma eMedical, prin serviciul de video-evaluare, pune la dispozitie partilor participante (Beneficiar si Prestator) un canal prin care acestia pot face schimb de informatii, pe baza carora, Prestatorul transmite Beneficiarului o recomandare. Responsabilitatea pentru informatiile schimbate revine strict partilor participante la video-evaluare. Responsabilitatea asupra recomandarii transmise revine Prestatorului, insa Beneficiarul intelege si este de accord ca aceste recomandari sunt acordate doar in urma informatiilor limitate la care Prestatorul a avut acces.

10.3. Pentru accesarea acestui serviciu, atat Prestatorul cat si Beneficiarul trebuie sa detina o conexiune la internet de pe un dispozitiv Desktop cu sistem de operare Windows, Ubuntu sau Apple MacOS, un browser compatibil (Microsoft EDGE, Google Crome, Opera, Firefox, Safari), sau un dispozitiv mobil Android sau IOS

10.4. Conditiile de anulare a unei programari la serviciul de video-evaluare, si cele de plata online, precum si cele de returnare a contravalorii serviciilor, respecta conditiile generale de utilizare a serviciilor eMedical, asa cum sunt descrise in termenii si conditiile generale disponibile pe aceasta pagina.

Pentru orice alte informatii comunicate intre Prestator si Beneficiar in cadrul acestui serviciu, precum si documentelor transmise intre acestia, se aplica conditiile generale de protectia a datelor si de pastrarea confidentialitatii, asa cum sunt ele descrise in pagina de Politica de confidentialitate.

Toate drepturile pacientului in legatura cu datele sale cu caracter personal, pentru acest serviciu de video-evaluare, vor fi respectate conform legislatiei in vigoare, asa cum este precizat si in capitolul 8 al acestor Termeni si conditii.

 

11. ALTE PREVEDERI

11.1. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica/completa prezentele Termeni si Conditii in orice moment, care vor fi publicate pe Platforma on-line.

Prin continuarea folosirii Platformei on-line ulterior intrari in vigoare a unor modificari/completari, Beneficiarul este de acord sa le respecte.

Beneficiarul este sfatuit sa verifice periodic prezentele Termene si Conditii.

IN CAZUL IN CARE BENEFICIARUL NU DORESTE SA ACCEPTE PREZENTELE TERMENE SI CONDITII, INCLUSIV MODIFICARILE/COMPLETARILE ACESTORA, TREBUIE SA INCETEZE SA MAI FOLOSEASCA PLATFORMA ON-LINE SI SERVICIILE OFERITE.

11.2. Platforma on-line, Serviciile, incluzand, insa fara limitare la orice modificari, completari, revizuiri si/sau derivate ale acestora, drepturi de proprietate intelectuala conexe sunt detinute de catre Prestator si protejate de dreptul de autor, marca si alte reglementari legale si tratate internationale.

11.6. Prestatorul informeaza prin prezenta Beneficiarul ca va desfasura activitati de marketing si va transmite informatii de marketing Beneficiarului, ca urmare a exprimarii consimtamantului prin bifarea casutei de mai jos.

Beneficiarul este expres de acord cu prezentele Termene si Conditii si Politica de confidentialitate.